Представља основни управљачки стандард који је применљив у свим типовима организација, без обзира којом делатношћу се баве (услужне делатности, производња, трговина, ...) и које су величине.
Стандард је заснован на осам менаџмент принципа који су основа за успешно пословање и управо је и настао као резултат "Добре менаџмент праксе" најуспешнијих компанија.
Консалтинг при имплементацији система менаџмента квалитетом према стандарду ISO 9001:2015
Пракса је показала да је ISO 9001 најбоље увести као први, тј. као основни менаџмент систем, на који се релативно лако надограђују остали системи (ISO 14001, БС ОХСАС 18001, ХАЦЦП и др.).
Више од милион сертификованих компанија у свету користи ISO 9001 стандард као средство за управљање организацијом и за стално побољшање пословања. Стандард садржи међународно применљиве захтеве за системе менаџмента квалитетом у којима се реализују производи или пружају услуге.
Систем менаџмента квалитетом компаније ефикасно функционише када су дефинисани јасни корпоративни циљеви. Постизање ових циљева треба да се огледа у мерљивим резултатима – на основу кључних индикатора који произилазе из ефикасних и транспарентних процеса. Најбољи доказ способности организације је стално побољшање резултата.
Осам принципа менаџмента пружају путоказ за управљање организацијом на фокусиран и систематичан начин и за обезбеђење сталних побољшања. Први од осам принципа менаџмента квалитетом захтева доследну усмереност ка клијенту – што је и најважнија ствар за пословни успех.
Користи имплементације стандарда ISO 9001:2015 за Вашу организацију
- Задобијање поверења корисника.
- Повећање задовољства корисника.
- Јачање мотивације запослених.
- Јасно дефинисање одговорности.
- Доношење одлука на бази чињеница.
- Успостављање ефикасних и ефективних корпоративних процеса.
- Умањење корпоративних ризика.
- Стална побољшања.
- Уштеда времена и оперативних трошкова.
- Спречавање грешака уместо исправљање грешака.
- Побољшање корпоративног имиџа.
- Елиминисање проблема у комуникацији.
- Приправност за реаговање на промене у окружењу и на тржишту.